Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 lutego 2013

Włosy

Chyba każda dziewczyna marzy o pięknych włosach .
Ja na swoich włosach przetestowałam mnóstwo , nawet nie zliczę ile najróżniejszych odżywek , w postaci balsamów , masek , sprayów czy mgiełek. 

W czasie tych prób poznałam odżywkę do której lubię wracać i którą dość systematycznie kupuję .
A mianowicie odżywka Diplona professional .





Jest to odżywka do włosów farbowanych i rozjaśnianych z kompleksem witamin i filtrem UV chroni włosy przed utratą koloru . Sprawia że włosy łatwiej się rozczesują oraz stają się jedwabiście miękkie i lśniące. Tak przedstawił działanie odżywki producent . 

A co ja na to?
Jak rzadko kiedy zgadzam się z producentem.
Używając tej odżywki (nakładam na umyte włosy na kilka minut następnie spłukuję) , moje włosy dużo łatwiej się rozczesują nie plączą się i nie puszą, są mięciutkie lśniące i bardzo miłe w dotyku.
Co do ochrony koloru to ciężko mi się jednoznacznie wypowiedzieć, bo często farbuję włosy , nie czekając aż kolor zblednie. Wydaje mi się , ze przy regularnym stosowaniu kolor mniej się wypłukuje.
Odżywka jest w butli o pojemności 600 ml , wyciska się ją za pomocą bardzo wygodnej pompki. 







Odżywka jest koloru białego , gęsta ( nie spływa z włosów ) co za tym idzie jest też bardzo wydajna,  ma lekki przyjemny zapach.
Z działania tej odżywki jestem bardzo zadowolona .
W skali ocenowej 1- 10 daję 10. 







11 komentarzy:

  1. muszę wreszcie wypróbować tą odzywkę, bo same dobre opinie o niej ostatnio czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka tej firmy jest dobra, ale za to szampon beznadziejny :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego produktu z tej firmy wiec się nie wypowiem. Dziękuje za odwiedzinki i zapraszam ponownie, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duża butla ale nigdzie nie spotkałam takiej odżywki.
    A jaka jest jej cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W biedronce jest po 10 zł

      Usuń
    2. WOW, aż muszę zerknąć czy u mnie jest, bo nigdy nie widziałam. Również obserwuje :)

      Usuń
  5. Wczoraj widziałam odżywkę w Biedronce, ale nie kupiłam. Ja nie farbuję włosów, więc raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo rzadko sięgam po jakiekolwiek odżywki do włosów. Właśnie mi się skojarzyło opakowanie i Sylka mi przypomniała, że w Biedronce ją widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tą odżywkę bardzo lubię, miałam ją dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chmmm coś mi świta ,ze kiedyś bardzo dawno temu miałam ten zestaw ;) Ale niestety już nie pamiętam jego działania na swoich włosach :(

    OdpowiedzUsuń