Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 lutego 2013

Paczuszkowy poniedziałek 

Bardzo miły początek tygodnia , przed chwilą odwiedził mnie listonosz i zostawił dwie miłe przesyłeczki . 
A oto one.

Pierwsza to przesyłka od sklepu internetowego z produktami ekologicznymi ( zarówno spożywczymi jak i pielęgnacyjnymi) Zielony Żuczek .

W skład paczuszki wchodzą :
suszona morwa biała
suszona żurawina
organiczny baton 
biała czekolada
lizak. 


Druga przesyłka to trzy tusze do rzęs marki WIBO i LOVELY.






Mascara False Lashes Lovely nadająca efekt sztucznych rzęs:




Wibo LiftLash XXL Volume Mascara unosi i pogrubia rzęsy :




Volume Booster Lovely maskara wydłużająca i pogrubiająca :





 Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu www.bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.















10 komentarzy:

  1. Jakie pyszne rzeczy z Żuczka :) Tusze tez mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na recenzje Mascara False Lashes :D !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielony żuczek...boska nazwa dla sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję nowej współpracy i przesyłki od serwisu Bangla.pl
    życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam Zielonego Żuczka, ciekawa jestem twoich opinii na temat smakołyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie te tusze do rzęs ;) Czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję testowania i klubu Kejt...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje współpracy . Dodaje blog do obserwowanych ;) .

    OdpowiedzUsuń