Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 lutego 2013

                     GDY POGODA JEST KAPRYŚNA 
  

Każdemu nie raz zdarzyło się przemarznąć , zmoknąć albo być przewianym do szpiku kości . 
Ja znalazłam sposób aby po powrocie do domu szybko się rozgrzać i wzmocnić organizm.






Wspaniałe rozgrzewające napoje wzbogacone w witaminę C , cynk i wapń.
Smaki które chyba każdy lubi malina i cytryna. ( ten cytrynowy jest naprawdę kwaskawy )


Każdy kartonik zawiera 10 saszetek o pojemności 10 g , proszku do sporządzenia napoju. 
Zawartość saszetki to porcja akurat na szklankę , lub większą filiżankę .
Proszek szybko się rozpuszcza , napój wychodzi klarowny i aromatyczny , mimo iż w składzie ma cukier ja troszkę dosładzam , zwłaszcza ten cytrynowy. 


Vitalsss gorąca malinka przeznaczony jest dla dzieci. W jego skład wchodzi ekstrakt z maliny , hibiskusa, Wit C i cynk. Smak jest bardzo dobry , moje dzieciaki bardzo go lubią .

Vittalss gorąca cytrynka to napój przeznaczony dla dorosłych. W jego skład wchodzą koncentrat soku z cytryny , płatki cytrynowe, Wit C i wapń. Smak dosyć kwaśny. 
Oba napoje znakomicie rozgrzewają i uzupełniają codzienną dietę w Wit C. Polecane w okresach jesienno zimowych. 






7 komentarzy:

  1. Nie znam, gdzie można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam ich jeszcze nigdzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie widziałam, choć takie saszetki zawsze kojarzą mi się z nieznośnym smakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie wiem czy bym się skusiła. Na malinę może jeszcze tak, ale cytrynę nigdy w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę, bardzo przydatne saszetki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ich poszukać, ale skleroza mnie dopadła ;)

    OdpowiedzUsuń