Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 lutego 2013

Dwa dni temu byłam na przeglądzie jamy ustnej u dentysty . Pani doktor powiedziała , że mam zdrowe by, zdrowe dziąsła zero osadu i zero kamienia . Zaleciła kontrolę znowu za ok pół roku .
A oto produkty których używam by mieć tak zdrowe zęby. 







Zacznę od płynu do płukania.




Płyn do płukania ust Denivit Whitening .
Płyn ten stosuje się przed szczotkowaniem zębów. 
Zawiera nadtlenek wodoru , który pomaga w łagodny sposób usuwać przebarwienia , stosowany regularnie usuwa 99% bakterii , należy stosować 2 razy dziennie. 


Jeśli chodzi o pasty to używam na zmianę tych dwóch. 



Pasta Denivit White &Brilliant profesjonalna pasta wybielająca i nabłyszczająca do zębów. 
Producent podaje że usuwa przebarwienia i nabłyszcza szkliwo.
Ja w pełni się z ty zgadzam . Od kąd stosuję tę pastę zęby mam dużo bielsze i faktycznie lekko nabłyszczone.
W związku z tym , że piję dużo kawy używam jeszcze jednej pasty , na zmianę z Denivit.




Pasta ma za zadanie usuwać przebarwienia powstałe w wyniku picia kawy i herbaty. 
Czy działa sama nie wiem , używam jej raczej zapobiegawczo. 
Troszkę nie pasuje mi jej smak i konsystencja. 

Szczoteczka której używam.



Szczoteczka Colgate Max White soft ( dostępna w różnych wersjach kolorystycznych).
Ja używam jej ze względu na coś jakby ściągacze między włóknami szczoteczki , te ściągacze mają na celu lepsze czyszczenie zębów.
Bardzo lubię tę szczoteczkę , na prawdę świetnie czyści. 

I coś co większość z nas używa w ciągu dnia.

Żuję dużo gum w ciągu dnia , nie tylko dla tego, że pomagają dbać o czyste zęby ale po prostu lubię 

Od czasu do czasu używam też pasków wybielających , ale nie robię tego regularnie , nie muszę .











6 komentarzy:

  1. Mi najbardziej pasuje tani i sprawdzony Colodent :) Gratuluje zdrowych zabkow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie króluje pasta Colgate Max White.
    Gumy o tym smaku uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię ten płyn do płukania od Denivit, dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Pearl Drops :)


    ps. Dodaję nową kejterkę do blogrolla :*

    OdpowiedzUsuń