Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 lutego 2013

Nowe kosmetyki 

Za oknem zaspy śniegu ( podobno klimat się ociepla? , pewnie ta prognoza dotyczy  Afryki) Ciśnienie atmosferyczne chyba zerowe , w taki właśnie dzisiejszy dzień postanowiłam skorzystać z walentynkowych promocji Biedronki i wybrałam się na zakupy .
Włożyłam do koszyka takie oto 4 produkty. 





Odżywka do włosów farbowanych ( jedna z moich ulubionych) , peeling myjący o zapachu truskawkowym ,odżywka do rzęs , pomadka ochronna. 
Mam nadzieję , ze kosmetyki pozytywnie wpłyną na wygląd mojego ciała i samopoczucia.



Gdy dotarłam do domu ( czyt przebrnęłam przez zaspy i nie po odśnieżane ulice )
czekała na mnie niespodzianka kurier zostawił mi paczuszkę , która wygrałam w konkursie zorganizowanym na portalu Kosmeland , a oto jej zawartość:




Duży kalendarz ścienny , krem ochronny dla dzieci na zimę, krem ochronny dla dzieci na lato , pomadka ochronna, olejek do kąpieli o zapachu waniliowym.



Okazuje się , ze nawet w marnie zapowiadający się dzień może nas spotkać jakaś miła niespodzianka .












12 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! :) I widzę, że każdego kuszą kosmetyki w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja wygrałam taki zestaw ;)
    Do biedronki muszę podjechać, choćby po peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, kiepski dzień nie musi być taki do końca ;) Truskawkowy peeling - cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wygrałam na kosmeland te same nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i z niecierpliwością czekam na twoją opinię o odżywce do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka do rzęs jest idealna jako baza do rzęs ;) ja stosuję i jestem zadowolona - rzęsy są pogrubione i wydłużone. A tusz po zastosowaniu odżywki nie osypuje się i nie kruszy. Stosuję codziennie i bardzo ją sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej w kosmelandzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywki uzywam z przerwami od października :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranej!
    a co do zakupów kosmetycznych to bardzo lubię peelingi z Joanny :)
    odżywki do włosów Diplona oraz odżywki do rzęs Eveline nie miałam, ale o obu kosmetykach przeczytałam wiele pozytywnych opinii, więc muszę wreszcie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zapach truskawki jest super !!

    Wpadnij do mnie na blogi :)
    http://kosmetycznieee.blogspot.com
    http://kuchareczkamala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej! Świetne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję:) Ciekawi mnie ta odżywka, ale zdecydowanie za duża pojemność:D

    OdpowiedzUsuń