Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 marca 2013

Przegląd poczty

Dziś sobota a więc idealny dzień na spokojne przejrzenie zawartości skrzynki pocztowej.

Po pierwsze próbki i poradnik zdrowia intymnego.





Wygrana w konkursie na blogu łowca-konkursów , leginsy i błyszczyk .




Testowanie z serwisu www.bangla.pl , próbki i mini produkty z serii Biały Jeleń.
Czytałam o tych produktach na Waszych blogach dużo dobrego i bardzo się ciesze , że ja też je wypróbuję. 




 


I jeszcze coś z serii upoluj przecenę . Spodnie w typowo wiosennym kolorze ( ciekawe kiedy ta wiosna przyjdzie i je w końcu założę) , z wysokim stanem typu leginsy, kupione w czasie trwania promocji w butiku Frog . 











11 komentarzy:

  1. Szkoda, że ten Biały Jeleń, bo mają naprawdę dobre produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Bardzo ładne te leginsy :)

    Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę przyjemnego testowania...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny brzoskwiniowy kolor spodni, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te brzoskwiniowe spodnie są świetne! idealne na wiosnę :)
    życzę miłego testowania nowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki , mnie też urzekł ten kolor spodni

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tą próbkę :)I gratuluję testowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor spodni , uwielbiam takie kolory :) Ja niestety jeszcze na sezon wiosenny nie przyszykowałam szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie są genialne!!
    Co do paczuszki to życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń