Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 marca 2013

Masło?

Od kąt pamiętam zawsze do nawilżania i pielęgnacji ciała używałam balsamów i mleczek , jakiś czas temu postanowiłam to zmienić i spróbować czegoś nowego skusiłam się na masło do ciała Perfecta. 





Do wyboru tego masła zachęciła mnie rekomendacja producenta , a mianowicie:
puszyście kremowe masło do ciała o doskonałych właściwościach regenerujących i przedłużających opaleniznę, masło przyspiesza proces odbudowy naskórka , znakomicie regeneruje , nawilża i zapobiega wysuszeniu skóry , karmel pogłębia naturalny odcień skóry , koenzym Q10 i lecytyna sojowa dotleniają i uelastyczniają skórę 
Apetyczny kakaowy zapach poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii .




Właśnie zacznę od tego zapachu , który jest po prostu wspaniały , połączenie kakao , budyniu , mleka i lekkiej mlecznej czekolady .
Jak by były perfumy o tym zapachu kupiłabym cały karton. 
Uwielbiam używać tego masła ze względu na ten zapach , to dla mnie najlepszy relaks po całym dniu i co wspaniałe zapach ten utrzymuje się na skórze przez jakiś czas. 
Masło ma fajną lekką konsystencję , lekko kakaowy kolor.
Myślę , że nie wtajemniczona osoba mogłaby pomyśleć, że to jest budyń lub mus czekoladowy do jedzenia.



Szybko się rozsmarowuje na skórze i szybko wchłania. 
Skóra po regularnym stosowaniu masła jest miękka , delikatna i przestaje być blada .
Znakomicie nawilża i uelastycznia .
Ja bardzo często w ciągu dnia smaruję tym masłem ręce , dzięki temu są nawilżone i odżywione i pięknie pachną. 




Wiem , że gdy skończy mi się ten pojemniczek , na pewno kupię następny i następy .
Śmiesznie to zabrzmi ale u mnie masło nie króluje w kuchni a w łazience.









12 komentarzy:

  1. No ,no niezłe jest widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam masła do ciała. Ostatnio skończyłam Bielendę. Masła z Perfecty nigdy nie miałam, tego pewnie nie kupię ze względu na zapach. Wolę raczej inne nuty ale rozumiem, że takie mogą się bardzo podobać. Może spróbuję innej wersji z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam antycellulitowe masełko od prefecty. Jest boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię peelingi z Perfecty.
    masła do ciała jeszcze nie miałam, ale po Twojej recenzji na pewno wypróbuję, bo uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię ich żele do mycia twarzy, masła jeszcze nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach musi być cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. oj masełka te lubię bardzo :) zapach cudny

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś przeze mnie otagowana ;)
    http://littlelychee.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś oTAGowana http://ciekawski-z-natury.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi mieć naprawdę ładny zapach :) Lubię masła do ciała, na pewno bardziej niż masło do chleba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam na nie ochotę i bardzo fajny kolorek posiada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie próbowałam ale boje się, że będzie za słodkie-jak na mój nos ;)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń