Łączna liczba wyświetleń

sobota, 23 marca 2013

Otagował mnie Pluton, właściciel bloga "ciekawski z natury".




"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."






A więc odpowiadam.

1. Czego najbardziej nie lubisz u mężczyzn?
- lenistwa 

2. Ulubione imię męskie i damskie?
- Krzyś , Natalia 

3. Skąd wziął się pomysł na taki właśnie nick?
- z bajki oglądanej przez moją córkę  

4. Komedia czy horror?
- komedia 

5. Ulubiona potrawa?
- mix sałat  

6. Ulubiony film, który nigdy Ci się nie znudzi?
- chyba takiego nie mam 

7. Skąd pomysł na bloga?
- wiadomo jestem wielbicielką kosmetyków ( jak większość kobiet) 

8. Poniedziałek czy piątek?
- piątek 

9. Rower czy spacer?
- spacer , aczkolwiek rower tez lubię  

10. Czego nie może zabraknąć w waszej torebce?
- kremu do rąk 
 
11. Ulubiona piosenka?
- Seweryn Krajewski" Nie jesteś sama" 
 
 
A kogo ja nominuję ?
Nie zdradzę od razu i zrobię niespodziankę za kilka dni. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. hahaha, no to bym się zdziwiła, gdyby na 8 była inna odpowiedź ;) ponoć jestem jedną z nielicznych wyjątków, które lubią poniedziałki ;)

    Pozdrawiam,
    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię poniedziałki, ale raczej piątek też bym wybrała. Jak ja kocham początek weekendu. ;)
    Ps. U mnie nowy post.

    OdpowiedzUsuń