Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 maja 2013

EVELINE do paznokci


Lubię kosmetyki marki EVELINE , według mnie dość dobre są preparaty do paznokci , ja używam ich od dawna a oto co najczęściej. 





Moim ulubieńcem jest super wzmacniająca odżywka do paznokci - kompleksowa odbudowa .


Bardzo lubię tą odżywkę , bo nie tylko wzmacnia paznokcie , ale tez bardzo ładnie na nich wygląda. 
Dwie warstwy preparatu sprawiają , że paznokcie są wzmocnione i wyglądają jakby były pomalowane jakimś bardzo dobrym lakierem. 
Po kuracji tą odżywką paznokcie są wzmocnione twarde i mniej łamliwe.

Kolejnym preparatem wartym polecenia jest multiodżywcza oliwka do skórek i paznokci.




Bardzo fajna odżywka w formie oliwki i o ładnym zapachu. 
Odżywka sprawia , że skórki są nawilżone , nie zadzierają się . 
Producent zaleca stosować codziennie ja stosuję ci kilka dni .
Produkt sprawdza się też jako zabezpieczenie  skórek podczas malowania paznokci.

Kolejny produkt to wysuszacz nabłyszczacz utwardzacz. 

Produkt dla tych , którzy lubią mieć jeden kolor lakieru przez parę dni na paznokciach. 
Zdecydowanie przedłuża trwałość lakieru na paznokciach i nabłyszcza go. 


I produkt co do którego mam trochę mieszane uczucia , a mianowicie SOS dla kruchych i łamliwych paznokci.


  Według mnie produkt nazywający się SOS powinien działać szybko i skutecznie , a ta odżywka raczej tak nie działa. Znakomicie sprawdza się jednak jako podkład pod lakier , zdecydowanie przedłuża jego trwałość i sprawia że paznokcie nie są zniszczone i przesuszone przez lakier.

Podsumowując Eveline ma bardzo dobre produkty do pielęgnacji paznokci , te przedstawione przeze mnie to oczywiście  nie jest cała gama produktów tej firmy. 

Według mnie warto się z nimi zapoznać , bo działają dobrze a cena jest przystępna.













8 komentarzy:

  1. Ja także byłam zachwycona, ale nie jestem pewna czy to nie one mi zaszkodziły, ponieważ zawierają formaldehyd i poprzebarwiało mi paznokcie a potem zaczęły się bardzo mocno rozwarstwiać. Były tak porozwarstwiane i słabe, że podczas remontu straciłam je całkowicie i nie mogę ich odbudować...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej drugiej ze jest bardzo dobra podobno.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam żadnego z powyższych produktów, ale bardzo lubię odżywkę 8w1 firmy Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam odżywki Eveline, ale jakoś nieszczególnie przypadły do gustu moim paznokciom. Może zrobię podejście drugie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na tą oliwkę do skórek chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię odżywkę 8w1. Mam teraz w zanadrzu kilka innych. Wkrótce zacznę testowanie i mam nadzieję, że będę także z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oliwka jest fantastyczna! Uwielbiam jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń