Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 stycznia 2013

Jeszcze przed Świętami dostałam do przetestowania zestaw kosmetyków z serii CutisHelp Mimi.
Dziś kilka słów o produkcie który mnie najbardziej przypadł do gustu z tej serii a mianowicie Krem do twarzy i ciała egzema.







Producent poleca ten krem do pielęgnacji  skóry z objawami alergii .
Krem w 100% naturalny , głównym jego składnikiem jest olej z nasion konopi siewnych oraz kwasy omega 3 i omega 6.
Krem jest w bardzo ładnym opakowaniu o pojemności 75 ml. Kolorystyka biało zielona i żółta wesoła kaczucha zaprasza do użycia kremu . Opakowanie przykuwa wzrok , wyróżnia się na sklepowej półce. 
Sam krem jest koloru lekko żółtego o dość dziwnym ale nie drażniącym zapachu. 
Konsystencja idealna łatwo szybko się rozprowadza i wchłania. 
Działanie widoczne po kilku dniach stosowania. 
Miejsca chore , zaczerwienione , suche , łuszczące czy podrażnione zaczynają się regenerować , skóra nabiera zdrowego wyglądu powleka się ochronną powłoczką jest nawilżona. 
Regularne stosowanie idealnie nawilża i chroni skórę przed działaniem alergenów.
Krem można stosować już u noworodków , dzieci i osób dorosłych.


2 komentarze:

  1. Fajnie że ci się poszczęściło...:)
    A ja się nawet nie zapisałam i teraz żałuję...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki wspaniałe , tez się cieszę , że je dostałam Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń