Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 grudnia 2012

DZIĘKI UPRZEJMOŚCI FIRMY GLYSKINCARE TESTUJĘ KREM POD OCZY NA DZIEŃ I NA NOC 







Krem ma za zadanie poprawiać mikrocyrkulację i zmniejszać opuchliznę i cienie pod oczami powstrzymać procesy starzenia się skóry poprawić jej sprężystość i nawilżenie.






Krem zamknięty jest w ładnej fioletowej tubeczce o pojemności 15 ml.
Dzięki małemu otworkowi kremu wyciska się tylko trochę , w sam raz tyle aby posmarować skórę wokół oka. 
Krem jest koloru białego o dosyć rzadkiej konsystencji , bezzapachowy.
Ja stosowałam krem głównie na noc, (producent zaleca na noc i na dzień).
Bardzo podoba mi się konsystencja kremu , bardzo lekka , łatwo się rozsmarowuje i szybo wchłania. 
Pierwszym efektem który odczułam było wspaniałe nawilżenie , skóra wokół oczu  była wspaniale nawilżona i bardzo delikatna , przyjemna w dotyku , zupełnie inna niż przed zastosowaniem kremu.
Jeśli chodzi o cienie pod oczami , to na efekty trzeba troszkę poczekać nie są widoczne po dniu czy dwóch , ale po kilku dniowym stosowaniu zaczyna być widać efekty skóra nie jest taka szara pozbawiona blasku.

Ja jestem bardzo zadowolona z tego kremu , bardzo się cieszę że mogę go testować zwłaszcza teraz w karnawale , gdy w nocy zamiast spać będziemy szaleć na karnawałowych  potańcówkach.
Dzięki kremowi Hydrating Eye Cream w ciągu dnia nikt nie będzie wiedział co robiłam w nocy , moje zapuchnięte oczy tego nie zdradzą .

  
 
  Krem spełnia wszystkie obietnice producenta .
Ja jestem z niego bardzo zadowolona i polecam wszystkim mającym problemy ze skórą wokół oczu.
Zagldam tez na stronę producenta  :
                                                  www.glyskincare.pl
oglądam i czytam o innych produktach 
Polecam tą stronę warto zajrzeć i poczytać o pielęgnacji skóry.  
 











 
 

7 komentarzy:

  1. testujesz inne fantastyczne produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam bardzo wrażliwą skórę wokół oczu i wrażliwe same oczy więc bardzo ostrożnie podchodzę to tego typu kosmetyków...:)




    Ps.
    Było by fajnie jak by zniknęła weryfikacja obrazkowa...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja skóra na razie dobrze się trzyma :D

    + dodaję do obserwowanych ;)
    www.psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mtteam wyłączyłam ta weryfikację

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitka dzięki, jestem w obserwatorach u Ciebie

    OdpowiedzUsuń