Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 listopada 2012

Dzięki producentowi przypraw ROYAL BRAND mam przyjemność spróbować nowej przyprawy : ryby po bengalsku z kardamonem . Prawda, że brzmi znakomicie?
Przyprawy tej firmy są mi znane od dawna , bardzo je cenię i używam bo są naturalne, nie zawierają żadnych sztucznych dodatków ani ulepszaczy tylko sama pyszna natura.
W skład mieszanki przypraw którą otrzymałam wchodzą imbir, kurkuma, papryczki chili, sól, czosnek, cebula, kardamon, kolendra. Jak widać same pyszności.
A tak właśnie wygląda ta pyszna mieszanka.









Jak widać mieszanka przypraw różni się trochę od tych standardowych sproszkowanych mieszanek.
Mieszanki Royal Brand to duże wyraziste i w wyglądzie i smaku kawałki przypraw , nadjące niespotykany smak potrawom.
Pozostaje tylko życzyć smacznego.







3 komentarze:

  1. też mam przyprawy od Royal. Ciekawe składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już robiłam rybkę dałam zdjęcia na Banglę , na bloga też wkleję może dziś wieczorem

    OdpowiedzUsuń