Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 maja 2012



Firma kosmetyczna BELL umożliwiła mi przetestowanie dwóch kosmetyków do cery 30+.

Pierwszy z nich to korektor w płynie pod oczy, działa ujędrniająco redukuje obrzęki i cienie pod oczami.
Jeśli chodzi o kosmetyki  pod oczy jest to dla mnie nowość wcześniej ich nie używałam , ale zachęcona korektorem BELL chyba zacznę zwłaszcza że po niewyspaniu mam duże sińce pod oczami, tylko w troszkę innym odcieniu niż dostałam , dostępne są dwa odcienie rozświetlający i piaskowy. Korektor jest łatwy w użyciu , szybko się wchłania i nie jest perfumowany. 

Drugim produktem który mam szansę przetestować jest fluid przeciwzmarszczkowy o działaniu wygładzającym i ujędrniającym. I jeśli chodzi o mnie to strzał w dziesiątkę.  Bardzo często używam fluidów  ciesze się , że teraz będę mogła jednocześnie walczyć ze zmarszczkami. Fluid ma lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza zarówno palcami jak i gąbeczką . Fajnie dopasowuje sie do koloru cery nie ma efektu sztucznej maski.
Dostępny w 4 odcieniach, więc każdy dobierze coś dla siebie.  Nie perfumowany. Jedyny minus to taki, ze nie widziałam go w mojej drogerii.
Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić innym - bardzo fajny i skuteczny fliud.

Firma BELL po raz kolejny udowodniła, że jest jedną z lepszych Polskich firm kosmetycznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz