Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 marca 2012

TEST

W ostatnich dniach bardzo uważnie przyglądałam się buteleczkom-kubeczkom niekapkom. Wiele mam jest sceptycznie do nich  nastawiona. Jednak ja uważam, że warto sprawić swojemu dziecku taki kubeczek do nauki picia samodzielnego. Mają one podstawową zaletę w przeciwieństwie do butelek ze smoczkiem nie powodują wad zgryzu co potwierdziła moja pani stomatolog oraz w rozm telefonicznej pani ortodąta.
Na rynku jest wiele takich kubeczków. Mi bardzo przypadł do gustu produkt firmy MAM oraz Avent.
Kubeczek firmy MAM ma odpowiednią pojemność, ale nie jest bardzo szeroki i posiada wycięcie dzięki czemu dzieci trzymają go bez problemu. Dobrze się myje i co najważniejsze nie przebarwia się od soków (nie ma nic gorszego niż zapuszczone poprzebarwiane dziecięce artykuły ). Dobrze znosi też wysokie temperatury.
Mój synek bardzo chętnie pije z kubeczka niekapka.
Kubeczek MAM mogę polecić innym mamom.
Smacznego dzieciaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz